Pasta de avocado cu chia, branza si legume

2014-03-05 11.40.23Oricat de grabiti am fi, dimineata noastra incepe bine : fie cu un smoothie benefic, fie cu avocado preparat in diferite modalitati!

Sincer mi se pare mult mai simplu sa combini rapid fructe sau legume in blender sa adaugi condimentele dorite si sa obtii un mic dejun sanatos si extrem de satios.

Astazi vom vorbi din nou despre avocado:)

Nu ma voi repeta explicandu-i beneficiile consumului, am facut-o deja in articolul anterior, cand v-am vorbit despre Guacamole :)!

Pot insa sa mentionez ca este o excelenta reteta ce aduce organismului un echilibru  imunitar .

Reteta este pentru cel putin 5 persoane 🙂

Asadar, pentru aceasta reteta avem nevoie de urmatoarele ingrediente:

– 1 avocado mai mare ;

– 4 rosii cherry;

– 2 lingurite seminte de chia;

– 2 linguri ulei de masline extravirgin;

– 50 grame telemea de vaca sau oaie proaspata;

– 2-3 fire de busuioc proaspat;

-piper : eu am comandat de aici si vi-l recomand cu caldura, mai ales pentru cei adepti ai unei hrane sanatoase : http://www.farmaciaortomoleculara.ro/bio_lebensbaum_amestec_de_boabe_de_piper_in_rasnita_de_sticla_45g-p432.html

(pentru cei care plaseaza comenzi de pe acest site , veti fi contactati telefonic pentru confirmarea comenzii si va fi necesar sa numiti doctorul care v-a facut recomandarea – in acest caz dr. Raluca Pavlisan- Asociatia Medicala Alege Sanatos Timisoara);

– un varf de cutit pulbere de ghimbir ( deoarece afara inca este frig ) – iar ghimbirul si piperul sunt alimente ce aduc focul in corp , conform Medicinei Traditionale Chineze ( caldura ) – pe care l-am comandat tot din acelasi loc ca si piperul : http://www.farmaciaortomoleculara.ro/bio_lebensbaum_pulbere_de_ghimbir_40g-p340.html ;

– o ceapa micuta rosie;

– zeama de lamaie din belsug, cu care am stropit avocado, atunci cand l-am curatat si feliat;

Metoda de preparare :

Toate ingredientele se mixeaza impreuna in blender,pana la obtinerea unei paste fine.

Noi am servit, dupa cum vedeti deasupra castronelului, cu oua fierte si ardei gras rosu.

Reteta poate fi incercata dupa varsta de 1 an !

Eu va doresc : Pofta Buna si Pitic Mancacios!

Lasă un răspuns

