Biscuiti cu arome

Cui nu ii plac biscuitii?

Mie una,  imi plac…si uneori ii gasesc o optiune buna pentru o gustare, sau langa ceaiul sau cafeaua Gano ,de dimineata:)!

In ceea ce ii priveste pe copii….daca tot e sa consume biscuiti,atunci macar sa fie facuti in casa:)!

Pentru fetita mea….biscuitii sunt o gustare,alaturi de compotul de fructe…sau uneori imediat ,dupa masa de fructe:)!

Sa  trecem insa la reteta:))

Veti obtine aproximativ: 60-80 de  bucati, functie de dimensiunea pe care o alegeti;

Ingrediente:

-150 grame unt proaspat 80-85% grasime ( eu am folosit pentru gust 100 grame unt cu 80 % grasime si 50 grame Unt Ghee );

-80-100 grame zahar brun;

– 3 galbenusuri;

-3 oua intregi;

– 4 cuisoare;

-1-2 boabe cardamom;

– 1 varf de cutit praf de ghimbir;

-cateva boabe de Mahlab prajit si apoi macinat alaturi de cuisoare si cardamom;

-coaja rasa de la o portocala;

Metoda de preparare:

Se freaca untul spuma;

Se adauga pe rand : zaharul,galbenusurile,ouale intregi,faina,mirodeniile (dupa macinare) si coaja rasa de la portocala;

Se unge o tava cu unt ; Se tapeteaza cu faina si se pun  cu lingurita sau cu cornetul mici gramajoare rotunde la 2-3 cm distanta unele de altele;

Se coc la foc potrivit ( 160 grade Celsius):cateva minute : 2-5 minute;

Se scot cu cutitul din tava,cat sunt calzi;

Se decoreaza sau nu;

Eu am decorat doar cativa ( pentru noi adultii,cu ciocolata neagra topita ,cu 85% cacao )…si restul,pentru ca urma sa pape si fetita mea, i-am lasat exact asa cum sunt;

Puteti lasa piticul sau piticuta sa va ajute la prepararea lor:)!

Distractie la preparare si savurati gustul, din plin :)!

Lasă un răspuns

