Varianta Mic Dejun:Omleta cu ceapa verde si salata din muguri de soia

Pentru ca exista suficient de multe familii vegane ( categoria ovolacto vegetarieni ), m-am gandit sa nu ii neglijez si sa la ofer si lor , variante de mic dejun;

Cum suntem adeptii unei hrane sanatoase si echilibrate….si datorita faptului ca suntem o familie care cunoaste beneficiile terapiei ortomoleculare: plecand de la dieta si pana la partea de suplimente alimentare am adus in meniul nostru,de curand ,aceasta reteta.

Ingrediente necesare:

-ulei de palmier sau ulei de masline ( aproximativ 2 lingurite -daca se afla in stare lichida atunci cand gatiti)  sau o lingura rasa de unt ghee;

– unul sau doua oua bine batute  ( in imagine sunt doua oua-dar e portia unui adult );

– o ceapa verde tocata marunt;

-5 -10 grame de parmezan proaspat razuit  ( sau mai simplu,cat treceti rapid de doua ori o bucatica de parmezan pe razatoarea cu gauri mici );

-un varf de cutit de praf piper ( optional ) sau de praf de ghimbir;

Metoda de preparare:

Cat se poate de simplu;

Se mixeaza ingredientele cu ouale bine batute ; se rastoarna in tigaia cu ulei sau unt ghee fierbinte; se prajeste pe ambele parti;

Se ruleza in doua, pe farfurie ( pentru aspect );

Se serveste alaturi de salata din muguri de soia ( pe care daca i-ati cultivat dvs. foarte bine….iar felul in care o pregatiti va apartine ); Eu personal am optat pentru o varianta bio, gata preparata ,de la o firma care imi place de ceva timp bun si care se ocupa cu tot ceea ce inseamna terapie ortomoleculara! (important e ca salata sa aibe un gust usor acrisor ) si ce legume mai doriti dvs. ( noi am optat pentru ardei gras verde si rosii cherry );

Puteti adauga langa ( optional , evident  ) telemea de vaca, capra…pe care sa o desarati in prealabil, daca nu doriti sa aduceti sare in exces ( nedorit aspect de altfel ) in hrana copilulul dvs!

Recomand cu caldura ca varianta aceasta in care oul e prajit ( chiar daca folositi practic o metoda buna de prajire) sa o folositi cat mai rar,dupa varsta de 3 anisori ….sau dupa cum vedeti si in cazul de mai sus….sa utilizati legume crude ,muguri din diverse seminte….pentru a anihila usor, efectul nesanatos al prajelilor!

Eu va doresc : Pofta Buna si Pitic Mancacios!

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s