Piure de castane cu Ricotta si merisoare

E o varianta de gustare si totodata poate fi luata si ca un desert;

Poate fi incercata cu succes dupa varsta de 2 anisori;

Ingrediente:

-2 -3 linguri cu branza Ricotta…eu prefer variantele pur italienesti de Ricotta si nu cele de retete de Ricotta fabricate la noi in tara;in contextul in care doresc o varianta autohtona atunci e de ales urda noastra ,combinata cu putin iaurt;

-1 lingura si jumatate de piure de castane(pe care il puteti face voi in casa sau il veti cumpara); eu am ales o varianta de piure de castane cumparata,in pachet,congelata…..nu cele de la borcan,care au excesiv de mult zahar;

Modalitati de preparare:

Se amesteca ingredientele pana la uniformizare; eu am facut acest lucru cu ajutorul unei furculite;apoi incalziti usor amestecul la aburi ca sa fie caldut;

Decorati cu merisoare uscate sau proaspete daca aveti in casa,sau capsune ,cirese proaspete….functie de sezon,imaginatie si de gusturile piticotului dvs.;Puteti adauga in compozitie si cereale…gen fulgi de porumb sau fulgi de nuca de cocos…daca piticului dvs.ii plac;

Eu va doresc:Pofta buna si Pitic Mancacios:)!

Lasă un răspuns

