Petrecere aniversara:)

A mai trecut un an …copilul meu a crescut…si uite asa am ajuns la 3 anisori:)!

Intotdeauna ca parinte…iti doresti ca aceste ocazii sa nu fie doar un motiv de bucurie pentru tine ca parinte ci si pentru copilul tau….si uite asa se naste o noua petrecere:)

Cu siguranta daca ai invitati copilasi,de varste diferite….indiferent de locatia in care ii tii ziua,iti doresti ca mancarea pe care o mananca micutii sa fie cat mai proaspata,cat mai sanataoasa si cat mai mult desprinsa dintr-o poveste:)!

Tot ceea ce ai nevoie este…inainte de a te apuca de lucru de:mult optimism,putere de munca,imaginatie…si putina abilitate de cautare pe internet:

Eu am vrut ca decorul acestei petreceri sa fie culoarea rosu….o culoare plina de semnificatie si putere si am incercat sa construiesc cu ajutorul alimentelor si al culorilor ce se asortau cu ea ….o poveste:)!

Poveste noastra se numeste:Drumetie prin padure….intr-o lume imaginara:)!

Această prezentare necesită JavaScript.

Astfel….pe un platou…am adunat ciupercute….pe care le-am creat cu ajutorul unor oua umplute….intr-o cu totul alta modalitate decat cea obisnuita si a unor palarii de rosii cu buline din albus de ou;

Pe un alt platou am adunat branzeturi…sub forme de ingerasi,inimioara,stelute…pe care le-am facut cu ajutorul formelor de fursecuri;Tot aici ni s-au alaturat cateva mingiute din chiftelute din piept de curcan,coapte in cuptor cu mingiute de rosii cherry si cativa mini carnaciori de casa….;

Pe un alt platou….a venit randul ariciului,ce era practic o jumatate de pepene taiat care numai ce primise o palarie tropicala si ducea in tepusele lui bobite de struguri proaspeti…albi si negrii,alaturi de branza Cheddar cu forme si cascaval Dalia…nesarat;

In drumul nostru….ne-am intalnit si cu niste mingi mai mari…formate din rosii,umplute cu salata de vinete.. ce isi purtau mandru pe cap penele….alcatuite din frunze de marar:)

Pe un alt platou….au venit….forme diverse…ca din „Alice in tara minunilor”….reprezentate de celebrele saratele cu chimen de care deja v-am povestit;

Si pe un alt platou trona rulada de biscuiti cu nuca de cocos….ce avea ca si pata de culoare cateva bobite de merisoare:)!

Pentru ca in general v-am cam povestit cum au stat lucrurile ,m-am decis sa va zic doar reteta de oua umplute…adica reteta magicelor ciupercute;

Am folosit 10 oua…pe care le-am fiert bine de tot;Le-am lasat sa se raceasca si apoi le-am decojit,incercand sa pastrez forma intacta a oului;

Pe un platou…am asezat servetele aniversare si peste ele am turnat in ploaie salata creata;

Fiecare ou l-am separat in 2 jumatati si i-am taiat usor si din albus…din partea de jos…astfel incat apoi sa le pot aseza in picioare peste salata creata;Galbenusurile le-am frecat cu branzica Kidiboo…care imi place ,deoarece nu contine conservanti,coloranti…si cu o lingura cu varf de mustar ,fara aditivi si cu verdeturi;Cu crema obtinuta am umplut apoi jumatatile de ou astfel incat sa le pot lipi si sa formeze un tot unitar ,ca la inceput;Deasupra…am pus din nou putina pasta de ou si am fixat astfel palaria ciupercutei cu capacelul scobit al unei rosii; Deasupra rosiilor am stropit cu punctulete din albusele taiate si maruntite din partea de jos a oului:)!

Piticotii s-au distrat mancand:)!

Lasă un răspuns

