Meniu antiplcitiseala:)

Această prezentare necesită JavaScript.

Nu,nu este o gluma acest titlu:e o varianta de meniu pe care o puteti lua cu voi atunci cand mergeti cu copilasii la drum lung:)

Noi am folosit-o cu succes anul acesta…cand am facut un drum de 7 ore,pentru prima data cu trenul..si a functionat perfect:)

Alegerea a ceea ce puneti in sandwitchuri va apartine….evident ma refer la mancare sanatoasa,asta se intelege de la bun inceput:)….dar va trebuie sa tineti cont si de ceea ce ii dati dvs. ca mic dejun copilasului si ii place:)!

Noua ne place foarte mult untul de casa sau ecologic,maslinele si anumite variante de branza sau cascaval:de aceasta data am ales o branzica Cedar maturata,careia i-am dat forma unei stelute;As fi pus si ou fiert…dar noua ne place in general oul sa fie caldut….motiv pentru care l-am scos din program ,in acea zi:)!

Painicile le-am decupat cu forme de fluturas si steluta:);A fost foarte distractiv …cand a inceput sa ni se faca foame….si fiind plictisita…a gasit steluta si fluturasii in pachetelul ei de mancare;Mandarinele ne-au oferit mai tarziu putina prospetime,aroma si deopotriva hidratarea necesara:)!

Lasă un răspuns

