Desert sau o mini gustare:)

Această prezentare necesită JavaScript.

Dupa lapticul de dimineata…au urmat mai tarziu o masa de fructe…..si la aproximativ 30 minute…dupa ce ne uitasem impreuna la o prezentare de mancare pentru copilasi,ne-am dorit si noi fluturasi…care sa aibe aripioare galbene….si uite asa a inceput creativitatea:)

Intr-o alta zi….am construit impreuna,ajutate de forme:stelute,semilune si inimioare din branzica de vaci cremoasa si orez cu lapte,neindulcit….cu topping de masline negre:)!

Gemurile si dulceturile le stiti deja cum le fac…am prezentat acest aspect intr-un alt articol;

Am folosit asadar :paine fara amelioratori,forme de fluturasi,unt ecologic si 2 tipuri de gem:gem de afine si gem de pepene galben-facute in casa,de data aceasta de mama mea…dar retetele noastre nu sunt foarte diferite(mama foloseste insa zahar,dar brun…eu folosesc per general fructoza sau indulcitori naturali,dar si zahar brun)….si uite asa am obtinut 2 fluturasi”minunati”,asa cum i-a declarat fetita mea….,pe care i-am mancat rapid ,cu mare,mare placere:)!

E o varianta de mini gustare …pe care o puteti folosi linistite ,dupa varsta de 2 anisori….pana pe la 2 anisori si jumatate noi nu am mancat gemuri sau dulceturi….ci doar magiun de prune….chiar daca eu sunt in general atenta la indulcitorii pe care ii utilizez atunci cand fac dulceata sau gem:)

Eu va doresc:Creativitate mare,pitici bucurosi si mancaciosi:)!

Lasă un răspuns

