Ou ochi inimioara cu branzica de vaci

IMG_0024Acest articol e o provocare si pentru mine sau poate ca este din categoria :Asa Nu sau cat mai rar posibil!

Sunt insa constienta ca marile restrictii pot avea repercursiuni ulterioare….si astfel incerc sa nu manifest fenomene de habotnicism in deciziile alimentare…desi dupa cum veti citi mai jos….libertatea unor asmenea alegeri o practic,ce-i drept cand sunt obosita maximal:)!

Trebuie sa incep prin a va spune ca e  indicat sa evitam pe cat posibil prajelile in alimentatia copilului mic;

Pana la varsta de aproape 3 anisori,nu am prajit nimic pentru copilul meu;

Acum o fac arareori…sau sa  spunem cu moderatie…de maximum doua ori pe luna, pregatesc aceasta varianta de mic dejun…si fara glume, pot spune ca ,in ceea ce o priveste pe fetita mea…nu se incadreaza printre micurile dejunuri preferate…..mie, mi s-a intamplat, sa il pregatesc uneori,dupa garzi obositoare de noapte…cand am facut acelasi mic dejun si pentru mine;

Singura modalitate in care mancam acest tip de ou…si de obicei prefera doar galbenusul in care isi inmoaie painica, este daca asociem branzica de vaci cu smantana alaturi;Orice alta varianta de ou este mult mai iubita si clar mult mai sanatoasa….ea preferand ochiurile romanesti sau ouale fierte tari;

Daca totusi faceti si dvs. acest tip de mic dejun e de preferat sa prajiti oul in ulei de palmier sau ulei de masline….sunt printre singurele uleiuri care prin prajire nu elibereaza radicali nocivi;Noi folosim uleiul de palmier;

In imagine aveti un ou ochi cu forma de inimioare; Eu am cumparat aceasta forma speciala de la un magazin ce aduce asmenea forme din Anglia….sunt dintr-un silicon rezistent la temepraturi inalte.

Am vazut insa de curand ca exista forme de acest tip…recunosc ca nu stiu materialul din care sunt facute  …pe o oferta, la magazinul Lidl;La drept vorbind eu nu sunt „prietena”cu acest magazin ,dat fiind faptul ca exista multe semipreparate…si personal nu mi se potriveste ca si stil….dar primesc,ca oricare din voi,ofertele ,prin posta ;Nu pot insa nega faptul ca au si produse lactate de o foarte buna calitate ,care sunt pe gustul familiei noastre….si daca chiar avem drum prin zona…mergem uneori doar pentru a cumpara produse lactate:)!

Eu va doresc :La cat mai multe micuri dejunuri sanatoase si pitici mancaciosi:)!

Lasă un răspuns

