Varza la cuptor -varianta 2

A trecut din nou cam multisor de cand nu am mai adaugat articole pe blog….dar am un program obositor si imi e destul de dificil sa reusesc sa mai si scriu;

Printre picaturi si atunci cand reusesc, o voi face; Poate ca primavara va aduce schimbari in programul meu zilnic si atunci voi reusi sa scriu mai mult….nu este insa o promisiune:)!

Astazi vom vorbi despre reteta de varza acra la cuptor:)!E una din macarurile favorite ale fetitei mele;

Noi am inceput sa facem aceasta mancarica,undeva in jurul varstei de 2 ani si jumatate si inca de atunci o mancam cu mare,mare placere:)!

Ingrediente:

-o varza murata mai maricica sau doua verze murate mai micute…evident varza murata pe care o punem noi sau familia noastra la murat(noi nu adaugam la varza murata  nimic in plus…in afara de apa,sare si cateva condimente gen…piper negru si foi de dafin);

-sunca de casa;

-carnita de porc (optional);

-5-6 boabe de piper negru;

-o legatura de marar tocata marunt;

-2 morcovi taiati marunt;

-o ceapa mai maricica tocata fin;

-cimbru uscat..aproximativ o lingurita si jumatate;

-boia de ardei dulce;

-ulei de masline;

-apa;

Modalitate de preparare:

Se pun toate aceste ingrediente intr-un vas ceramic,se amesteca bine;

Nu se adauga sare suplimentar…exista deja in varza si sunca;

Turnam apa cat sa treaca peste ;Acoperim vasul cu capac si dam la cuptorul preincalzit la 200 grade celsius pana cand apa a scazut aproape total;

Din cand in cand scoatem vasul din cuptor si amestecam compozitia cu o lingura de lemn;

Servim alaturi de cartofi natur sau legume la aburi,gen:cartof,morcov si telina;

La servire,optional se poate adauga o lingurita-doua de smantanica.

Eu va doresc:Pofta buna si Pitic Mancacios:)!

Această prezentare necesită JavaScript.

 

Lasă un răspuns

