Rol de biscuiti

Aceasta reteta e o reteta excelenta de dulce,facut in casa,placuta de piticoti si extrem de usor de realizat,nu necesita coacereIMG_0004 (2):)!

Reteta poate fi incercata in jurul varstei de 3 ani; Noi am facut-o prima data cu ocazia Craciunului din acest an,fetita mea avand atunci 2 ani si 11 luni

Reteta apartine mamei mele…si practic ea a facut-o prima data si apoi am repetat-o eu cu ocazia Craciunului de rit vechi,din 7 ianuarie;

Nu exageram cu aceasta reteta…o vom face cu ocazia sarbatorilor….deoarece contine zahar  cam multisor…si cacao….care ii agita pe unii dintre copilasii nostri;

Ingrediente:

-200 g de unt de casa ,ecologic cu 80-82% grasime;

-3 linguri de cacao…eu folosesc o cacao de calitate superioara…nu vreau sa fac reclama dar va spun ca se numeste Van….eu lucrez de ceva timp cu acest tip de cacao,inca de dinainte de a se naste fetita mea….si mi-a placut cum se preteaza atat pentru prajituri cat si pentru consum;

-150 grame de fulgi de nuca de cocos…puteti cumpara nuca de cocos si radeti  proaspat;

-putina esenta de rom…aproximativ o lingurita;

-500 grame de biscuti ,gen Petit Beurre dati prin masina de tocat carne sau praf de biscuiti de la firma Plasma….cei care locuiesc in Timisoara sau Serbia cunosc acest tip de biscuiti;

-400 ml de lapte;

-150 grame de zahar pudra vanilat;

Modalitate de preparare:

Pt.crema:

Se freaca untul spuma cu zaharul,pana cand se incorporeaza perfect ; Se adauga apoi nuca de cocos si se mixeaza bine;

Pt.Blat:

Se trec biscuitii prin masina de tocat carne pana obtineti un amestec extrem de fin;Se amesteca compozitia de biscuiti cu laptele la temepratura camerei ,3 linguri de cacao pudra si o lingurita de esenta de rom;

Se amesteca bine pana obtineti un aluat omeogen;

Se imparte apoi aluatul in 2 bucati si se intinde fiecare bucata cu sucitorul intre doua folii de nylon sau celofan;

Se desprinde apoi parte de sus a celofanului si se unge fiecare bucata intinsa cu crema;

Se ruleaza apoi strans pe lungime si se introduce compozitia la frigider pentru 3-4 ore sau chiar pana a doua zi de dimineata.

La servire se scoate din frigider si se taie rulouri subtiri!

Noi servim maximum 3 ca desert;

Atentie la copilasii cu tranzit intestinal accelerat…nuca de cocos poate irita tractul intestinal si s-ar putea sa faca lipsa mare mai des.

Eu va doresc:Pitic Mancacios:)!

 

Lasă un răspuns

