Orez cu lapte si dulceata de pepene galben

Această prezentare necesită JavaScript.

E seara ,e frig afara….si un piticot alearga prin toata casa;

Din cand in cand ne oprim sa mai cascam,semn ca Mos Ene ne da tarcoale;

Mami s-a gandit astazi sa readuca in casa…mirosuri din copilaria ei…un desert caldut si totodata o cina linistita:)!

Asadar azi vom prepara orez cu lapte:)

Ingrediente:

Nu va voi da cantitati caci depinde de cate portii doriti sa faceti…plus eu m-am adaptat si folosesc cantitatile ochiometric:)

-orez alb cu bob lung ;

-lapte delactozat;

-putina apa plata;

-scortisoara;

-1/2 de betigas de vanilie;

-dulceata de pepene galben(asta am folosit eu….dvs.puteti folosi ce aveti in casa)

Modalitate de preparare:

Se fierbe orezul in lapte si putina apa ,la care adaugam praf de scortisoara si 1/2 baton de vanilie; dupa ce a inceput usor sa fiarba,scoatem batonul de vanilie,il crestam la mijloc si scoatem practic esenta pe care o adaugam in orez;

Cand e aproape gata,stingem focul si lasam sa mai stea putin cu capacul acoperit!

Se serveste caldut,in boluri de ceramica cu un strop de dulceata deasupra(nu e obligatorie…dar poate da un plus de aroma desertului nostru).

Eu va doresc:Pofta Buna si Pitic Mancacios!

 

3 gânduri despre &8222;Orez cu lapte si dulceata de pepene galben&8221;

  1. Super buuun! din cand in cand, procedez si eu la fel…..e „gustul copilariei” care imi aduce liniste! va pup tare pe amandoua:*

Lasă un răspuns

