Mini pipe rigatte cu sos de branza si ciuperci

Nu va mirati ca am tot scris la retete cu ciuperci….in esenta….fiica mea nu e o mare amatoare a lor…si trebuie sa ii gasesc de obicei combinatii in care sa le manance….dar am scris retetele intr-o ordine aleatorie ,asa cum am gasit imaginile salvate pe calculatorul meu:)!

Ingrediente:

– 6-7 ciuperci champignon proaspete,curatate ,spalate si tocate marunt;

-50 de grame de parmezan proaspat razuit;

-o ceapa alba bio,tocata marunt;

-ulei de masline extravirgin;

-150-2oo gr smantana bio;

-mini pipe rigatte;(sunt paste frumos colorate,cu extract de morcovi si rosii ,pentru copilasi);

Modalitate de preparare:

Se pun ciupercile cu apa plata,ulei de masline extravirgin sa dea in una doua clocote;

Separat se fierb pastele ; se scurg apoi de apa cand sunt gata fierte;

Cand ciupercutele s-au facut se arunca restul de apa in care au fiert se adauga smantana si parmezan razuit si se amesteca pana cand obtineti o consistenta cremoasa…data prin topirea parmezanului;

Se pun apoi pastele in farfurie si se adauga putin sau mai mult sos deasupra,functie de preferinte;

Farfuria din imagine apartine noua-adultilor….piticoatei mele i-a placut asa de mult aceasta reteta incat nu am apucat sa fotografiez,asa de repede a papat….ceea ce nu a putut decat sa ma bucure,dat fiind faptul ca ea nu accepta usor ciupercutele in mancare:)!

Eu va doresc:Pofta Buna si Pitic Mancacios!

Un gând despre &8222;Mini pipe rigatte cu sos de branza si ciuperci&8221;

  1. MULTUMIM MULT pt retete!!!!! ARATA DELICIOSSSSSS!!! Abia asteptam sa le incercam!!!! Inca o data multumiri si la cat mai multe reteteee!!!!!! va pupam!!!!!

Lasă un răspuns

