Sanatate inainte de toate!

A venit vremea sa redevin activa:)

Astfel voi adauga azi un nou interviu ,in care am fost prezenta si am vorbit despre acest lucru…

 

4 gânduri despre &8222;Sanatate inainte de toate!&8221;

  1. Buna Raluca. Eu din nou🙂. Suntem la inceput de diversificare (6,5 luni) si am o multime de intrebari. Am acum o nelamurire legata de fructe&legume congelate. Spre sfarsitul verii am pus in congelator niste piersici si niste prune, iar din categoria legume niste dovlecel, fasole pastai, rosii, ardei copt si spanac. Sa le folosesc sau nu? Eu m-am gandit ca e mai buna varianta autohtona congelata decat cea importata, plus ca, altfel, e destul de saraca gama de diversificare in lunile de iarna: mere, pere, radacinoase, dovleac. Multumesc!
    PS Bine ai revenit si felicitari pentru reusita examenului.

    • Poti folosi si congelate autohtone daca ai siguranta ca ele sunt de provenienta 100% autohtona si ca au fost crescute neaditivat….caci daca nu ai aceasta siguranta e la fel ca si atunci cand cumperi o leguma sau fruct proaspat,dar de pe alte meleaguri care pana la urma sa aibe aceeasi aditivi ca cel conservat!

  2. Si inca o intrebare: fructele uscate (prune, curmale, stafide, caise etc) de cand se pot da?

    • Dupa varsta de 1 an ,Diana…de obicei au zahar in compozitie si mare atentie la dioxidul de sulf; Personal nu as recomanda fructe uscate nici dupa varsta de 1 an,datorita faptului ca substanta vitaminica s-a pierdut in procesul de deshidratare extrem de mult,au continut de zahar crescut,unele dintre ele si contin si conservanti cu efect nociv asupra organismului!

Lasă un răspuns

