Ciuperci umplute cu carne de curcan

Intr-una din zile,trecand printr-un mare supermarket, am remarcat unele dintre cele mai mari ciuperci vazute de mine pana atunci si astfel am decis ca le voi cumpara si le voi umple….la inceput nu stiam cu ce….apoi am dat peste cea mai frumoasa carne de curcan tocata,fara grasime,fara piele adaugata si astfel mi-am format rapid o idee asupra pranzului nostru de a doua zi:)

Asadar sa vorbim acum de ingrediente:

-500 grame ciuperci champignon de dimensiune mare;

-150 -200 g carne de curcan tocata;

-1 ceapa mica tocata marunt;

-2 catei de usturoi tocati maruntel sau trecuti prin presa;

-marar tocat marunt;

-un ou;

-sare de Himalaya.

Această prezentare necesită JavaScript.

Metoda de preparare:

Se amesteca carnea cu ceapa,usturoiul,mararul,cozile de la ciupercute tocate marunt,ou si sare.

Palariile de ciupercute,curatate si bine spalate se umplu cu acest amestec.

Se pun intr-o tava mai mare,se stropesc cu ulei de masline,sos de rosii proaspat facut in casa si se adauga si putina apa cat sa ajunga pana in partea superioara a ciupercutelor,dar sa nu le acopere.

Se dau la foc potrivit-aproximativ 160 de grade pentru aproximativ 20-30 de minute.

Se servesc calde …ca si garnitura langa o salata de cruditati sau in cazul nostru langa mancarica de spanac si stevie.

Reteta poate fi incercata dupa varsta de 1 an si jumatate.

Eu va doresc:Pofta Buna si Pitic Mancacios!

Lasă un răspuns

