Smoothie cu capsune si banane:)

„Vine,vine primavara….:))” …cam asa cantam noi pe cand eram copii,cert e insa ca acest anotimp incepe sa isi faca tot mai simtita prezenta cu fiecare noua zi:)!

Si pentru a ma incadra cat mai bine cu anotimpul in cauza,azi va propun sa degustam inpreuna un :Smoothie cu capsune si banane:)

Această prezentare necesită JavaScript.

Ingrediente:

-7-8 capsune mari si dulci;

-o banana;

-150 g iaurt bio ( eu am ales o varianta de iaurt Bio cu 1,5% grasime-e o varianta de iaurt careia fetitei mele ii place foarte mult,in detrimentul altuia tot bio dar cu procent mai mare de grasime-…dar poate avea si grasime mai mare,la copii si mai ales la cei normoponderali acest lucru nu reprezinta o problema);

Metoda de preparare:

E una cat se poate de banala;

Puteti opta in conditiile date, fie sa folositi un robot cu presare la rece, fie sa folositi blenderul(de data aceasta eu am preferat blenderul….pentru ca oxidarea avea minime sanse sa aibe loc…iaurtul punandu-l in acelasi recipient cu fructele si totodata mi-am dorit o bautura cu compozitie mai groasa)

Asadar am spalat capsunele am curatat banane cu un cutit ceramic si am taiat-o bucatele cu acelasi cutit ca de altfel si capsunele si am turnat apoi peste bucatele iaurtul;Am dat drumul blenderului si in aproximativ 15 secunde am avut cea mai delicioasa bautura racoritoare si totodata consistenta ,pe care noi am servit-o pe post de gustare:)

Acest fel de smoothie puteti sa il incercati oricand dupa varsta de 10-11 luni,dar de dorit e ca pana dupa un an si jumatate sa nu folositi capsune,datorita riscului mare alergen….noi ne-am permis intrucat am depasit demulticel aceasta varsta.

Ca si variante de combinatii de fructe puteti sa folositi spre exemplu,mai ales la varstele mai micute:banane si mango sau banane si papaya.

Eu va doresc:Pofta Buna si un pitic care sa spuna:Mami mai vreau….e bun,bun:))!

2 gânduri despre &8222;Smoothie cu capsune si banane:)&8221;

  1. Cred ca i-a placut foarte mult Marei! Filip devoreaza de-a dreptul capsunile.

Lasă un răspuns

