Picatura de sanatate-TVR 3

Iata ca a mai trecut o saptamana de la ultima mea prezenta la o emisiune Tv in direct…si pentru ca nu reusesti aproape niciodata sa sintetizezi tot ceea ce ti-ai fi dorit sa spui atunci cand e vorba de principiile  de alimentatie sanatoasa ale bebelusilor si copiilor…e necesar sa reapari si sa continui povestea alimentatiei sanatoase.

Cu siguranta nici de aceasta data poate ca nu am spus tot ceea ce mi-as fi dorit sa spun….dar macar am mai reusit sa adaug inca 2-3 caramizi la fundatia pe care incerc sa o construiesc inca de cand am inceput acet blog.

Eu va doresc :Vizionare Placuta!

Iata si linkul:

2 gânduri despre &8222;Picatura de sanatate-TVR 3&8221;

  1. La urmatoarea emisiune mai pui iar 2-3 caramizi si uite asa, construiesti ceva! Cu pasi mici dar siguri! A iesit bine, mi-a placut, te-ai jucat cu microfonul de cateva ori, caci vroiai sa gesticulezi, dar a iesit bine. Uite asa, capeti experienta si in cateva emisiuni o sa ti se para ceva normal.🙂

Lasă un răspuns

