Friptura de vita,in crusta de ierburi

Aceasta reteta am facut-o eu de Craciun….si a fost deosebit de gustoasa,aromata si inainte de toate sanatoasa.

Am publicat reteta pe blog….pentru ca mamei mele i-a placut teribil de mult si m-a rugat sa i-o scriu si ei ca sa o faca si ea,acasa….si pentru ca se incadra perfect in notiunea de sanatos…si bun deopotriva si pentru adulti si pentru copii,am decis sa o postez aici:)!

Reteta poate fi incercata dupa varsta de un anisor a copilasului dvs.

Ingrediente:

-700 g cotlet de vita ,fara os sau muschiulet de vita,daca gasiti ar fi si mai bun:)

-legume:morcovi,cartofi,pastarnac,telina,ceapa bio pentru fiert in supa;

-ierburi aromate:patrunjel verde 1/4 de legatura tocat marunt;oregano uscat,salvie uscata sau proaspata si tocata marunt si 3 catei de usturoi pisati;

-sare de Himalaya;

-ulei de masline extravirgin;

Metoda de preparare:

Pentru inceput am pus la fiert in putina apa …carnea de vita….in cucta…pentru 30 de minute;

Am scos-o apoi si am spalat bine oala,am adaugat din nou carnea si zarzavaturile si am pus la fiert in cucta ,alaturi de apa si patrunjel verde….aproximativ 1 ora si 20….carnea trebuie sa fie extrem de moale….vita e de obicei mai tare si astfel necesita un timp mai mare de fierbere;

La final am scos carnea din cucta si zarzavaturile,prin strecurare si am pus la fiert separat taietei de casa….si astfel am facut o supita de vita;

Zarzavaturile le-am folosit apoi la o salata de Boeuf:)

Carnea am uns-o cu un amestec facut din sare,ulei de masline extravirgin,usturoiul pisat si ierburile de mai sus si am dat-o la cuptor pentru aproximativ 15 minute.

Noi am servit-o alaturi de o mancarica de varza rosie….reteta de sarbatoare si in cazul verzei…dar pe care o sa v-o povestesc alta data:)!

Eu va doresc :Pofta Buna si Pitic Mancacios!

Lasă un răspuns

