Ciuperci Champignon la cuptor,umplute.

Din categoria delicatese…face parte si aceasta reteta:)!

Indic a fi incercata dupa varsta de 1 an si jumatate…intrucat ciupercutele sunt usor mai grele….plus multi copii nu le accepta asa de usor data fiind textura si gustul lor usor aparte,fata de alte preparate.

Ingrediente:

-4 ciuperci champignon mai mari,curatate,spalate si cu piciorusele scoase;

-9 rosii cherry;

-4-5 catei de usturoi;

-putin parmezan razuit;

-ulei de masline extravirgin;

-apa;

Această prezentare necesită JavaScript.

Rosiile spalate,le-am tocat marunt impreuna cu piciorusele de la ciuperci si cateii de usturoi;Am facut un amestec omogen din cele 3 ingrediente si am umplut cu ele ciupercile;

Intr-o tava ceramica,am asezat ciupercile,am adaugat putin ulei de masline extravirgin si apa(atentie apa nu va acoperi ciupercile…risc de imprastiere a amestecului) si am dat totul la cuptorul preincalzit la 160 de grade celsius pentru aproximativ 40 de minute;Spre final am adaugat parmezanul proaspat razuit si am lasat sa se topeasca usor.

Noi le- am servit ca garnitura langa rata la cuptor,dar pot fi servite si langa o portie de mamaliguta sau langa ficatei la gratar…sau langa carnita de curcan sau de pui,facuta la gratar!

Eu va doresc:Pofta Buna si Pitic Mancacios!

Lasă un răspuns

