Chec sarat:)

Trebuie sa recunosc ca aceasta reteta nu imi apartine….si ca i-am dat doar o nota de originalitate….reteta am citit-o acum ceva timp pe un blog si sincer mi-a placut ideea ei de baza.

Reteta poate fi incercata dupa varsta de 1 an si jumatate,fiind mult prea calorica….si avand si putin mai multa sare in compozitie,decat este necesar!

Ingrediente:

-3 oua ecologice;

-3 linguri de smantana bio cu procent mai mare de grasime;

-200 grame branza Feta,cat mai cremoasa….si cu procent mai mic de sare,lasata la desarat pentru cel putin doua zile;(cunoasteti voi deja principiile mele in ceea ce priveste sarea si zaharul:));

-un ardei gras tocat marunt;

-10-12 masline negre,varianta light sau diet….au f.putina sare in compozitie;

-1/2 legatura marar sau patrunjel verde tocat marunt;

-10-12 linguri de faina,cernute amestecate cu 1/2 praf de copt.

-1/2 lingurita nucsoara praf;

Această prezentare necesită JavaScript.

Metoda de preparare:

Se bat bine ouale pana capata consistenta unei maioneze….moment in care se adauga smantana si se mixeaza totul din nou;

Se adauga apoi legumele…eventual puteti pune si carnita in compozitie sau acei cremvursti Naturally Fit despre care v-am mai vorbit intr-un post precedent(singurii cremvursti preparati exclusiv din carne de pui,fara alti aditivi,fara coloranti,arome sau conservanti alimentari toxici)…carnita deja fiarta  si se  mixeaza din nou totul.

Scoatem apoi mixerul din functiune si adaugam treptat faina amestecata cu praful de copt si amestecam compozitia pana se omogenizeaza total;

Turnam compozitia obtinuta intr-o tava de chec..unsa in prealabil cu putin ulei de masline.

Dam la cuptorul preincalzit la 160 grade celsius ,pentru aproximativ 40-45 de minute…sau pana trece testul scobitorii:)

Servim cald sau rece;

La noi s-a mancat extrem de rapid….:))

Eu va doresc:Pofta Buna si Pitic Mancacios!

2 gânduri despre &8222;Chec sarat:)&8221;

  1. arata f. bine,eu cred ca reteta asta se poate face cu o gramada de ingrediente ( cu ce ai prin frigider : masline,ciupercute,sunca presata,etc) si eu am inceput sa fac checul asta vazand reteta pe f. multe bloguri…noua ne place cu : masline,sunca presata, cascaval si morcovi ,dar combinatiile cred ca sunt infinite…P.s. am facut si muffins din compozitie 🙂

Lasă un răspuns

