Свети Аранђел – породићни празник

Am lasat astfel denumirea postului…pentru ca exact acest mesaj am vrut sa il  transmit!

Pentru noi,ziua de azi a insemnat Praznicul sau Sarbatoarea Sfanta a

familiei-azi,in calendarul ortodox de rit vechi au fost praznuiti Sfintii arhangheli Mihail si Gavril-Sfantul Mihail reprezentand aparatorul Casei si al Familiei noastre!

Fiecare familie are o Sarbatoare Sfanta a Casei-sarbatoare care coincide cu Praznicul unor Sfinti,sarbatori trecute cu rosu in calendarele religioase ortodoxe…aleasa cu mult timp in urma…sarbatoarea transmitandu-se apoi din tata in fiu;Familiile sarbe sau cele mixte stiu bine intreaga conotatie a acestei sarbatori.

Am petrecut frumos si am mancat specialitati alese…pe care m-am straduit sa le pregatesc cat mai bine!

Seara s-a incheiat frumos,in sanul familiei!

Lasă un răspuns

