Rosii coapte umplute

Azi mi-am propus sa va vorbesc despre o mancarica delicioasa,care la noi in familie a facut „ravagii”:))!

Noi am servit-o in dimineata aceasta,alaturi de musafira noastra ,la micul dejun…dar ea poate fi servita linistita la masa de pranz.

Reteta poate fi incercata dupa varsta de 1 an a copilasului dvs.

Ingrediente:

-4 rosii mai maricele:nu am sa va spun ca au fost bio…pentru ca v-as minti de data aceasta,au fost cumparate de la piata….si crescute in sera..motiv pentru care am hotarat sa le gatesc si sa nu le consumam crude;

-spanac pe care l-am cumparat tot zilele acestea din piata;

-pulpa de rosii..aproximativ 150 grame…din rosii puse la borcan;

-2 linguri de faina de orez bio;

-3 catei  de usturoi,bio,rasi pe razatoarea cu gauri mici;

-o lingura ulei de masline extravirgin;

-4 oua ecologice;

-parmezan proaspat razuit;

-un varf de cutit de sare de Himalaya(optional);

Această prezentare necesită JavaScript.

Spanacul l-am curatat si l-am spalat bine;i-am taiat coditele si l-am pus la fiert;

Cand a fost gata fiert,l-am strecurat si scurs bine de apa…pastrand aproximativ 150 ml din apa in care a fiert;

Intr-o cratita noua am pus o lingura ulei de masline,spanacul tocat marunt…aproape ca o pasta fina,pulpa de rosii si cei 150 ml de apa in care a fiert…si am lasat sa mai fiarba inca 15 minute…pana cand apa a scazut…am adaugat apoi un varf de cutit de sare de Himalaya,faina de orez bio,usturoii rasi…si am amestecat totul la foc mic;

Separat am spalat bine 4 rosii,cu apa rece…pentru ca astfel…daca ele sunt tratate chimic impiedic inmultirea chimicaleleor….asa cum se intampla daca spalam cu apa calda ;

Am scobit apoi rosiile in mijloc…si le-am curatat cat mai bine pe interior pentru a le putea umple usor;le-am umplut cu mancarica de spanac si am razuit deasupra lor putin parmezan;Am dat la cuptor pentru aproximativ 7 minute;

Separat…am fiert in apa 4 oua..stiti metoda prin care fierb ouale…v-am prezentat-o deja si in alte posturi ale mele;

Am scos apoi ouale cu o paleta speciala din apa…si am adaugat cate un ou deasupra fiecarei rosii si am mai lasat la cuptor totul ,inca 2 minute.

Am servit cald,cu painica alaturi.

Eu va doresc:Pofta Buna si Pitic Mancacios!

2 gânduri despre &8222;Rosii coapte umplute&8221;

  1. sarea de Himalaya se gaseste tot in magazinele bio sau se poate lua de la orice super market!!!! nu ma pot opri din cititul de retete…..si cand ma gandesc ca eu ramasesem in cateva retete pe care le tot repetam…………………….multumesc frumos ca existati. am uitat sa mentionez ca am un baietel de 1 an si 7 luni si inca unul in burtica :))
    aveti postate si retete pentru inceputul diversificarii, ca nu am apucat sa ma uit?

    • Sarea de Himalaya…eu o cumpar din 2 locuri:fie din magazinele naturiste,fie de la magazinul BioMarkt…nu stiu insa ,daca dvs. aveti BioMarkt in Constanta….insa daca aveti magazine cu produse alimentare Bio….exista o mare probabilitate sa gasiti !
      Felicitari si dvs…..pentru bebe 2 ,ce urmeaza sa vina:)!
      Sa va traiasca copilasii si sa fiti mereu fericiti,alaturi de ei!
      Am si cateva retete de la inceput de diversificare; In principiu am si articole legate de modalitati de diversificare…legate de alaptarea naturala;fructe si legume proaspete; branzicile pentru copii….o sa le gasiti cu usurinta:)!

Lasă un răspuns

