Ciorbita de fasole verde cu ou,verdeata si smantana.

Ah…o sa ziceti….ca am mai povestit de aceasta ciorbita:)!O sa va raspund:Desigur…dar nu am facut-o in forma de azi:)!

Ciorbita poate fi incercata dupa varsta de un anisor a copilasului dvs;Maruntirea legumelor din farfuriuta depinde de dvs. si de numarul de dintisori pe care ii are copilasul ;Pana la un an si jumatate ,in loc de smantana veti putea utiliza iaurtel obisnuit,nu foarte gras,de preferinta mai cremos si Bio….sau combinatie de lapte matern si doar foarte putin iaurt;Totodata recomandare mea este sa utilizati lapte matern in mancarici cat mai mult timp posibil!

Asadar ca si ingrediente,aveti nevoie de:

-500 grame fasole verde ( eu am folosit fasole verde bio,de la congelator);

-2 morcovi bio mai mari,tocati marunt;

-o ceapa bio medie,tocata si ea marunt;

-4-5 catei de usturoi bio tocati marunt;

-o lingura ulei de masline extravirgin;

-sare de Himalaya;

-4-5 rosii cherry…daca aveti puse la borcan;

-putin parmezan tip Parmigiano Reggiano proaspat razuit;

-frunze de marar si patrunjel tocate marunt si extra de patrunjel pentru tocat separat in farfuriuta;

-un ou ecologic;

-apa;

Metoda de preparare:

Am pus toate legumele la fiert-exceptie rosiile,impreuna cu fasolea si verdeata in putina apa si ulei de masline; Cand fierberea era in toi,am mai adaugat apa si un varf de cutit de sare de Himalaya;

Spre sfaristul fierberii am adaugat rosiile cherry decojite;

Inainte de a servi supa am fiert oul in apa-mai exact am pus apa la fiert si cand aceasta a dat in clocot am spart oul si l-am lasat sa cada usor in apa; l-am lasat acolo timp de 2 minute…si apoi l-am luat cu o lingura strecuratoare;

Am pus in farfuriuta oul fiert cu parmezan proaspat razuit,verdeata tocata marunt si smantanica  si apoi am pus cateva polonice de ciorbita peste ele si am amestecat usor toata compozitia.

Am servit cald,cu painica alaturi.

Lasă un răspuns

