Salata de Boeuf

De cateva zile ma tot stradui sa fac fata ritmului alert….si sa incerc publicarea a noi retete pe blog….dar cu greu reusesc sa fac acest lucru!

Pentru ca in weekendul acesta, am primit un cocos bio de la soacra mea,de la sat….am facut asa o supa(„zupa”) buna ca-n Banat….si pentru ca imi ramasesera legumele din ea si carnea….am hotarat sa fac Salata de Boeuf.

Evident ca pentru piticotul meu de un an si noua luni nu m-am pus sa adaug castraveciori murati….asa ca am facut practic 2 feluri de salata de Boeuf-cea clasica si binecunoscuta,pentru adulti…si una speciala ,pentru copilasi:)!

Personal nu imi place extrem de mult salata de Boeuf cu mazare….dar pentru ca piticotului meu ii place mazarea teribil de mult…..am pus mai multa mazare la fiert si am adaugat putina si in salata noastra de Boeuf-tati a fost extrem de incantat-el iubind aceasta varianta de salata de Boeuf cu mazare .

Reteta poate fi incercata dupa varsta de 1 an si 4-5 luni ale copilasului dvs.

Această prezentare necesită JavaScript.

Ingrediente:

-3 morcovi mari,bio,fierti si tocati marunt;

-4 cartofi medii ,bio,fierti si tocati marunt;

-2 radacini de patrunjel,bio, fierte si tocate marunt;

-2 pumnisori de mazare bio,congelata,fiarta separat;

-2 galbenusuri de ou fierte;

-ulei de floarea soarelui si ulei de masline;

-carne de cocos,bio,fiarta, tocata marunt:pulpa si piept deopotriva.

Metoda de preparare:

Ouale le-am pus la fier separat; Cand au fost gata fierte am scos galbenusurile,le-am pisat cu o furculita si le-am amestecat treptat cu ulei de masline extravirgin si ulei de floarea soarelui.(cel de floarea soarelui, a predominat).

Pentru adulti am mai adaugat castraveciori murati,tocati marunt,iar maioneza adultilor a fost ulterior imbunatatita cu un galbenus de ou crud si adaos de ulei de floarea soarelui.

Maioneza piticotul a fost in fapt o pasta de ou cu ulei….iar din cantitatea obtinuta initial am folosit doar 1/4 de compozitie ca si”maioneza” pentru fetita mea si 3/4 am readaptat-o si am utilizat-o in salata noastra de Boeuf.

Legumele fierte si tocate marunt,alaturi de mazare si carnea fiarta maruntita le-am amestecat cu pasta de oua.

Am servit calduta spre rece cu painica alaturi.

Eu va doresc:Pofta Buna si Pitic Mancacios!

Lasă un răspuns

