Salata Orientala.

Ceea ce va propun eu astazi este o :Salata Orientala,usor diferita din punct de vedere al retetei  fata  de ceea ce stim noi  cu aceasta denumire.

Reteta poate fi incercata dupa varsta de 1 an,dar si de la varsta de 10-11 luni,in conditiile in care veti utiliza doar galbenusul de ou si nu oul intreg.

Ingrediente:

-1 morcov mare,bio;

-5-6 cartofi mai mici,bio;

-o ceapa marime medie,bio;

-o telina mai micuta bio;

-cateva fire de marar bio,tocate marunt;

-3-4 masline diet sau masline cu cantitate mai scazuta de sare;

-un ou;

-cateva feliute de cascaval Ementaller ( optional)-va absenta  la cei cu varsta sub un an;

-sare de Himalaya;

-ulei de masline extravirgin;

Metoda de preparare:

Am pus la fiert morcovii taiati rondele,impreuna cu telina tocata grosier;

Spre sfarsit am adaugat si cartofii si un varf de cutit de sare de Himalaya.( va absenta sarea in cazul copiilor sun un an);

Ceapa am taiat-o rondele iar mararul l-am tocat marunt;

Maslinele( care vor absenta la cei sub un an) le-am taiat in bucati mai maricele;

Am amestecat apoi legumele cu uleiul de masline,am adaugat maslinele,ceapa, feliutele de Emmentaller,oul taiat rondele si mararul tocat marunt.

Am servit cald.

Eu va doresc:Pofta Buna si Pitic Mancacios!

Lasă un răspuns

