Supa de sfecla,ceapa,morcovi gratinata.

Aceasta supa este o supa rosie, usor dulceaga…dar extrem de  gustoasa.

Poate fi incercata oricand dupa varsta de 1 an a copilasului dvs….functie de numarul de dintisori,va veti adapta la taierea legumelor.

Ingrediente:

-2 sfecle medii ,bio pe care le-am spalat,le-am curatat si le-am tocat grosier;

-2 morcovi mari bio,dati pe razatoarea cu gauri mari;

– 2 cepe mari,bio tocate marunt;

-ulei de masline extravirgin;

-15o grame cascaval ras pe razatoarea cu gauri mari;

-patrunjel si marar ,tocate  marunt;

-apa;

-crutoane de paina prajita;

Această prezentare necesită JavaScript.

Am pus la fiert legumele impreuna cu uleiul de masline si apa….si am lasat sa fiarba pana cand au fost suficient de moi iar apa scazuse putin;

Am  pus apoi crutoanele de paine pe care le-am prajit in cuptor,peste care am turnat supa si legumele si deasupra am razuit cascavalul;

Am dat la cuptorul preincalzit la 180 de grade celsius pentru aproximativ 10 minute.

Am servit cald si am adaugat in ea cateva lingurite de iaurt cremos/farfurie si putin marar proaspat tocat.

Eu va doresc: Pofta Buna si Pitic Mancacios!

Lasă un răspuns

