Pastrav la cuptor cu garnitura de Rizi-Bizi:)

Pentru mine pestele a insemnat intotdeauna :mirodenii din blesug:)

Cunosc multe persoane ca impatimite in ale consumului de peste;Eu insa am trecut de-a lungul existentei mele prin mai multe etape in ceea ce priveste consumul pestelui-nefiind din pacate un aliment favorit,dar pe care in perioada constientizarii rolului important al acestuia intr-o alimentatie rationala si sanatoasa am ajuns sa il accept macar de 2 ori/luna-non suficient as zice,dar mult mai bine decat in perioada copilariei si adolescentei cand mancam o data la cateva luni 🙂

In perioada sarcinii am iubit mai mult decat oricand acest aliment si acest lucru a continuat spre fericirea mea si ulterior-motiv pentru care fetita mea iubeste acest aliment:)

Reteta poate fi facuta dupa varsta de 8-9 luni a copilasului dvs….e bine insa ca garnitura fie sa o blenduiti,fie sa alegeti alta garnitura…depinde foarte mult de cati dintisori are copilasul dvs.

Pentru noi weekendul acesta a insemnat :Peste,gatit la cuptor…e una din cele doua variante pe care le prefer cand vine vorba de acest aliment.

Această prezentare necesită JavaScript.

Ingrediente:

Pentru peste:

-eu am gatit 3 pastravi mari intrucat am gatit pentru toata familia,puteti insa sa faceti si cantitate mai mica,daca faceti doar pentru copilasul dvs.;

-2 cepe mari,bio, taiate rondele;

-3 catei de usturoi bio, taiati marunt;

-1  1/2 ardei gras rosu;

-coriandru boabe;

-crengute de rozmarin;

-salvie;

-ulei de masline extravirgin;

-masline;

apa;

Pentru Rizi-Bizi:

-orez alb cu bob rotund bio;

-o mana de mazare bio,de la congelator;

-un ardei gras rosu,bio, taiat marunt;

-o ceapa mica,alba,bio tocata marunt;

-o lingurita de ulei de masline extravirgin;

-apa;

Pestele l-am spalat bine,apoi l-am pus pe mai multe servetele absorbante si apoi intr-o tava nonaderenta cu ingredientele mai sus mentionate si cu apa cat sa treaca usor peste el si am lasat la cuptorul incalzit la 16o de grade pentru 30 de minute.

Orezul l-am spalat bine in mai multe ape si apoi l-am pus la fiert impreuna cu ceapa,ardeiul gras,uleiul de masline si apa; Cand a inceput sa fiarba am adaugat si mazarea;

Cand orezul a fost aproape fiert am inchis focul si am lasat sa absoarba astfel apa si uleiul…si astfel sa se inmoaie considerabil pentru a putea fi consumat.

Am servit cald asezonat cu lamaie.

Eu va doresc:Pofta Buna si Pitic Mancacios!

Lasă un răspuns

