Placinta cu morcov,fulgi de orez si faina de orez

Aceasta placinta o puteti incerca incepand cu varsta de 10-11 luni a puiutului dvs-in varianta in care veti utiliza doar galbenuse de ou si totodata functie de cati dintisori are puiutul dvs.

In varianta ei  pe care o propun acum-o veti putea incerca dupa varsta de 1 an;

Ingrediente:

-300 grame morcovi bio,rasi pe razatoarea cu gauri mici;

-60  grame fulgi de orez -eu am utilizat fulgi de orez  din cerealele pentru bebelusi si copii de la o firma cu produse bio;

-2 linguri de fructoza alimentara praf;

-3 linguri faina de orez bio;

-2 oua bine batute;

-o lingura bicarbonat de sodiu alimentar stinsa cu 2 linguri de iaurt  simplu;

-unt ecologic pentru  uns tava;

Această prezentare necesită JavaScript.

Am amestecat morcovii cu fructoza praf,apoi am adaugat fulgii de orez,faina de orez; Am stins separat bicarbonatul de sodiu cu 2 linguri de iaurt si am adaugat in compozitie,amestecand totul cu o lingura de lemn;

La sfarsit am adaugat ouale bine batute si am amestecat din nou compoztia.

Am uns tava in care urma sa coc placinta; am adaugat apoi compozitia obtinuta si am nivelat-o cu o spatula pentru torturi;

Am pus la cuptorul preincalzit la 180 grade,pentru 30 de minute;

Am scos si am lasat sa se raceasca .

Eu va doresc :Pofta Buna si Pitic Mancacios!

5 gânduri despre &8222;Placinta cu morcov,fulgi de orez si faina de orez&8221;

  1. cred ca merge bine si cu dovleac… acum ca e sezon. eu faceam ceva asemanator cu mar si morcov. iami… ce bine arata

  2. Buna.
    Eu inca n-am incercat reteta, dar ma gandeam la ce spuneati mai sus, ca nu ati combina fructele cu legume. Ati putea sa-mi spuneti de ce? Doar datorita timpului diferit de coacere ?ca si eu ma gandeam sa folosesc alaturi de morcovi, cateva mere.

    Multumesc.

    • Adriana…nu..nu datorita timpului diferit de coacere ci pur si simplu pentru ca din punct de vedere al asocierii:fructele si legumele nu functioneaza bine impreuna-in timp aceste asocieri dau tulburari de digestie,balonari.
      Marea majoritate a medicilor nutritionisti au scris despre acest lucru in cartile lor-fructele si legumele au timpi diferiti de digestie:in sensul ca fructele se digera mai repede,legumele mai tarziu….iar acest fapt poate duce la procese de fermentatie in tubul nostru digestiv:adica undeva in stomacelul si intestinele noastre.
      O sa-ti dau un exemplu plastic,pentru a intelege mai bine situatia:E ca si cand acum doresti sa speli haine…le pui in masina de spalat si dai drumul; pe la jumatatea timpului…iti amintesti ca ai mai avea de spalat inca 2 pantaloni…opresti masina…astepti…bagi pantalonii si dai drumul din nou masinii!Rezultatul:nici rufele anterioare si nici pantalonii ulterior adaugati nu au fost spalati corespunzator….cam asa e cu amestecul fructe si legume:)!Sper ca am reusit sa ma fac suficient de bine inteleasa!

Lasă un răspuns

