Cartof umplut cu pasta de ficatei,legume si cascaval.

Azi mi-am tot” scotocit” prin idei culinare….si intr-un final am decis:

Ca si ingrediente aveti nevoie de:

-2 ficatei de pui;

-ulei de masline extravirgin;

-un ardei gras rosu ,bio-tocat marunt;

-3 cepe mici  bio tocate marunt;

-2 catei de usturoi bio tocati marunt;

-cateva fire de marar bio-tocate marunt;

-apa;

-50 grame cascaval ras-eu folosesc de obicei cascavaluri mai putin sarate (gen Mozzarela Delaco,Caciotta,Delaco Sofia);

-4 cartofi medii bio;

-1 maslina mare,tip diet ( cu continut scazut de sare);

-patrunjel verde bio;

-1/2 iaurt simplu cu bifidobacterii.(gen Activia);

Varsta de la care o puteti pregati :1 an;

Metoda de preparare:

Am pus la fiert cartofii in putina apa:

Am lasat sa fiarba pana cand au fost gata;Am scurs apoi de apa si am pus cartofii pe o farfurie,la racit.

Cand s-au racit,le-am taiat capacele si am scobit usor cartofii in interior.

Separat am pus apoi la fiert in putina apa cu ulei de masline extravirgin cei doi ficatei….si am lasat sa fiarba pentru 10 minute,intorcand ficatei de pe o parte pe alta,la jumatatea timpului;

Intr-o alta oala am pus la inabusit legumele tocate si verdeata,in putina apa cu ulei de masline extravirgin.

Am scurs apoi apa de la ficatei si am adaugat ficateii peste legume…spre sfarsitul prepararii legumelor:

Am ras apoi  cascavalul pe razatoarea cu gauri mici;

Am oprit focul la ficatei si legume…si am pus cei doi ficatei intr-un blender,impreuna cu partea interioara de la cartofii fierti,zeama de la legumele inabusite si cascavalul ras -si am blenduit totul ,pana am obtinut o pasta fina.( singurele dati cand folosesc blenderul e de obicei cand doresc sa obtin piureuri sau paste fine din legume fierte sau legume si carne fiarta….astfel am siguranta neoxidarii,lucru ce se intampla in mod normal in cazul celor crude).

Această prezentare necesită JavaScript.

Am adaugat apoi pasta astfel obtinuta peste legumele inabusite si am amestecat intreaga compozitie;

Am umplut apoi cartofii cu compozitia rezultata si am  dat la cuptorul preincalzit la 180 grade -pentru 5 minute

Am scos apoi,am asezat capacelele peste cartofi si am decorat;

In viziunea mea e un:Soricel smecheras:))!

Am servit cald,pe un pat de iaurt,pasta obtinuta prin blenduire si cateva bucatele de ardei gras rosu,tocat marunt,crud.

Daca doriti,ca si combinatie din punct de vedere nutritiv,aceasta mancarica  face parte din categoria asocieri neutre-deci este favorabila!

Eu va doresc:Pofta Buna si Pitic Mancacios!

Lasă un răspuns

