Supa de legume cu galuste din gris,telina si morcov ,coapte in cuptor

Azi eram intr-o graba mare,mare….si cu toate acestea am reusit sa fac o supita extrem de bine acceptata de fetita mea.

Acest fel de supa il puteti face dupa varsta de un anisor…dat fiind faptul ca am utilizat gris si ou in compozitia galustelor create.( desigur daca doriti sa faceti aceasta supita incepand cu varsta de 8-9 luni a bebelsului dvs. veti utiliza in loc de gris,faina de orez si in loc de ou…doar galbenusul…si de preferat ca sa aveti suficiente galuste 2 galbenuse).

Ingrediente:

-o conopida f.mica,bio;

-1/2 ardei gras rosu,bio;

-1 morcov ( din care 1/2  il puneti la fiert impreuna cu toate legumele si 1/2 la copt),bio;

-o sfecla mai micuta( din care 1/4 veti pune la fiert si 3/4 la copt),bio;

-o  ceapa medie bio;

-un usturoi mic ,bio;

-un cartof mai mic,bio;

-o telina mai mica,bio;

-cateva fire de patrunjel si marar bio;

-amestec proaspat facut in casa din:rosie,morcov,ardei,pastarnac….trecute prin robotul cu presare la rece…apoi ales sucul si partea spumoasa a lor,amestecate si adaugati cativa stropi de lamaie;

-1 ou ecologic;

-apa;

-ulei de masline extravirgin;

-sare de Himalaya;

Am pus toate legumele la fiert la foc mic,impreuna cu verdeata,apa,sare de Himalaya si ulei de masline extravirgin;

In cuptor am pus sfecla  si morcovul-in cantitatile amintite mai sus;

Cand supa a fost gata,legumele fierte,am strecurat,am adaugat amestecul de legume si lamaie….si am mai lasat la fiert.

Separat am  batut albusul spuma,am adaugat apoi galbenusul,grisul si legumele coapte in cuptor si date pre razatoarea cu gauri mici.

Cand supa a dat in clocot….am adaugat galuste formate din gris ,ou si mixul de legume coapte…si am lasat sa mai fiarba 2 minute;

Am stins apoi focul ,am adaugat in supa buchetelele de conopida fierte anterior in ea si am decorat cu patrunjel proaspat ,tocat marunt.

Am servit cald;

Eu va doresc:Pofta Buna si Pitic Mancacios!

Lasă un răspuns

