Varza la cuptor

Fiecare zi reprezinta pentru mine o noua provocare!

Azi am ales ca din categoria Provocari culinare  sa faca parte:Varza la cuptor;

Varza este de obicei un aliment usor mai greu de tolerat atat de catre adulti cat si de catre copii,de aceea am ales sa gatesc acest fel de mancare si pentru  fetita mea,relativ tarziu….undeva dupa varsta de 1 an si jumatate….evident puteti tenta si mai devreme acest lucru….dupa un an si 3-4 luni ,dar cu tatonare-portii mici cantitativ.

Ca si ingrediente:

-1/2 de varza dulce bio….dintr-o varza de marime medie;

-o rosie bio mai mare;

-o ceapa bio mai mare;

-sare de Himalaya;

– o lingura de ulei de masline extravirgin;

-cateva frunze de patrunjel-bio;

-cateva fire de marar bio;

-un varf de cutit de cimbru uscat maruntit;

-un varf de cutit de chimen praf;

Varza am taiat-o fideluta,dupa ce in prealabil am curatat-o si spalat-o bine;

Rosia am taiat-o grosier,iar ceapa solzisori;

Intr-o oala mai mare si mai adanca am pus varza,ceapa, rosia,sare ,ulei de masline si apa cat sa treaca peste si am dat totul la cuptorul preincalzit la 160 de grade pentru aproximativ o ora;

Am scos apoi din cuptor si am adaugat mararul si patrunjelul tocat marunt,chimenul si cimbrul si am amestecat bine.

Am lasat sa se mai raceasca putin si am servit apoi cald cu pulpe de pui la cuptor si mamliguta proaspat facuta in casa …si cateva lingurite de iaurt sau smantana cu procent mic de grasime…la alegere:)!

Eu va doresc: Pofta Buna si Pitic Mancacios!

Lasă un răspuns

