Pizza vegetariana

Aceasta reteta o puteti face dupa ce copilasul dvs. are cel putin un an si jumatate..in cazul in care doriti sa utilizati si ciuperci in compozitie;

Ingrediente:

Pentru aluat:

-drojdie proaspata- 1/2 de cubulet ( un cub are 25 g );

-250-300 grame de faina alba bio ( tip 000 );

– 100 -150  ml apa Carla Babywasser;

-o lingura ulei de masline extravirgin;

Pentru topping Pizza:

-3 feluri de ardei:rosu,galben,verde …din care veti folosi cam 1/4 din fiecare taiat julien;

-un baby dovlecel…pe care il veti curata si ii veti scoate miezul cu seminte…apoi il veti taia felii subtiri ,tip julien;

-o ceapa marime medie taiata solzisori;

-100 grame ciuperci tip champignon;

-8 masline negre…taiate  de-a lungul;

-10 rosii cherry ;

-oregano-o lingurita;

-suc proaspat de rosii obtinut prin presare la rece ( optional)

-o lingurita ulei de masline extravirgin;

-3 felii cascaval tip Gouda-Bio..taiate in fasii dreptunghiulare;

Am facut aluatul de pizza…se face identic ca si cel de paine…gasiti reteta aluat paine in posturile mele Painica de casa;

Am lasat 30 minute la dospit,la cald….si apoi am framantat inca o data si am intins ulterior aluatul intr-o tava nonaderenta,dar pe care am uns-o in prealabil cu putin unt bio si am tapetat-o usor cu faina…nu era absolut necesar acest procedeu…mai ales ca tava era nonadernta…dar eu am preferat sa fac  acest lucru…:)

Intr-o tigaie tip Tefal am pus uleiul de masline,legumele si ciupercile si am turnat putina apa cat sa depaseasca doar usor legumele;cand apa aproape ca scazuse total am adaugat rosiile cherry si am mai lasat putin pe foc;

Am pus apoi acest amestec obtinut peste blatul de pizza si am adaugat si feliile de Gouda,taiate dreptunghiular;

Am dat la cuptorul preincalzit la 170 grade celsius pentru aproximativ 25-30 de minute;

Am servit cald!

Pentru un plus de savoare se poate adauga suc proaspat obtinut din rosii trecute printr-un robot cu presare la rece

Eu va doresc:Pofta Buna si Pitic Mancacios!

Lasă un răspuns

