Frigarui din cartofi cu rozmarin si sote de vita

A trecut din nou ceva timp si nu am mai reusit sa scriu retete noi….desi in bucataria noastra…miroase in fiecare zi a noutate:))….dar timpul ,bata-l vina….nu este intotdeauna de partea mea:)!

Azi va propun o reteta pe care o puteti incerca linistiti dupa varsta de 1 anisor si 2-3 luni a copilasului dvs.

Pentru aceasta reteta aveti nevoie de:

-8 cartofi bio mici si medii;

-crengute si frunze de rozmarin proaspete;

-putina sare de Himalaya;

-unt biologic ( versiune italiana) sau unt romanesc ecologic;

-300 grame de carne de vita;

-marar si patrunjel tocate marunt;

-un morcov bio mai maricel;

-o ceapa medie bio;

-apa Carla Babywasser;

-folie de aluminiu;

Cartofii i-am spalat bine si i-am sters cu servetele absorbante…apoi i-am invelit pe fiecare in parte intr-o mica folie de aluminiu…si i-am bagat in cuptor ,unde i-am lasat pana s-au copt;

I-am scos apoi din cuptor,i-am dezvelit de folie si i-am lasat sa se raceasca putin;Cand s-au mai racit ,i-am curatat de coaja si i-am taiat rondele;

Am luat apoi cateva crengute de rozmarin….carora le-am curatat frunzele…lasand doar partea din varf….si am trecut mai multe rondele de cartofi ,pe o crenguta….asemeni frigaruilor;

Frunzele de rozmarin le-am tocat extrem de marunt;

Intr-o tigaie am pus la incalzit aproximativ 30 de grame de unt ….si cand a fost gata cald si topit…am tras repede de pe foc si am pus in ele frunzele de rozmarin tocate,amestecand usor; la sfarsit am adaugat putina sare de Himalaya…;Intr-o tava nonaderenta am pus frigaruile de cartofi,peste care am turnat amestecul de unt si rozmarin cald….si am  dat totul la cuptor pentru inca 8-10 minute.

Separat…carnea de vita am spalat-o bine,am taiat-o extrem de marunt si am pus-o la fiert in apa cu ulei de masline; Intr-o alta oala am facut un amestec de morcov ras pe razatoarea cu gauri mari,ceapa tocata marunt si frunze de patrunjel si marar tocate si ele foarte marunt ; Peste amestec am adaugat apa Carla,sare de Himalaya-foarte putina si putin ulei de masline si am lasat sa fiarba la foc mic;

Cand carnea de vita a fost aproape gata facuta…am scurs-o de apa….si am adaugat apoi carnea in amestecul de legume…si am mai lasat sa fiarba totul inca 15 minute…pana cand apa a scazut aproape total si au mai ramas doar legumele si carnea.

Am servit totul cald cu putina painica neagra alaturi si cateva lingurite de iaurt.

Eu va doresc:Pofta Buna si Pitic Mancacios!

Lasă un răspuns

