Muschiulet de vitel,umplut si cartofi piure cu ciuperci.

Va propun azi un meniu delicios,care sper sa fie si pe gustul copilasilor dvs.:)!

Ingrediente:

-4 felii de muschiulet de vitel…pe care le veti bate foarte bine;

-200 grame de ciuperci champignon-150 grame se vor spala,curata si toca marunt…50 grame se vor taia in bucatele mai mari;

-3 masline verzi cu ardei tocate marunt;

-doua cepe mici tocate marunt;

-10 grame cascaval Delaco Sofia ras pe razatoarea cu gauri mici;

-4 cercuri de ardei  gras rosu,Bio…tocate marunt

-2 linguri de smantana;

-10 cartofi Bio spalati,curatati si taiati in bucati mai mari;

-ulei de masline extravirgin;

-apa Carla Babywasser;

-putin unt ecologic ( o lingurita);

-sare de Himalaya-un varf de cutit;

-foarte putin lapte de vaca delactozat Bio(aproximativ 2 linguri);

-o rosie mare taiata in bucati;

-cateva frunze de telina;

Se pun la fiert ciupercile in putina apa cu o ceapa tocata marunt si ulei de masline extravirgin;

Dupa ce s-au fiert corespunzator…se strecoara de apa;

Ciupercile taiate bucati mici se vor amesteca  cu ceapa proaspata ,maslinele verzi,cascavalul,ardeii si smantana astfel incat sa aveti un amestec omogen;

Veti umple cu acest amestec feliile de muschiulet de vitel,bine batute…veti rula si veti fixa cu scobitori in punctele de sensibilitate maxima;

Se vor pune feliile astfel umplute intr-o tava de iena …se vor acoperi cu apa ,putin ulei de masline extravirgin,rosia taiata bucati si frunzele de telina si se vor da la cuptorul preincalzit la 190 de grade ..pentru aproximativ o ora si jumatate….timp in care se vor mai verifica si intoarce de pe o parte pe cealalata bucatile de carne umplute.

Intr-o oala separata am pus la fiert cartofii cu putina apa,sare de Himalaya….si am lasat sa fiarba pana au devenit extrem de moi; am scurs apoi o parte din apa,am pisat cartofii cu furculita,am adaugat apoi putin ulei de masline extravirgin,lingurita de unt si cele doua linguri de lapte…si apoi ciupercile taiate in bucati mai mari impreuna cu ceapa fiarta si am amestecat intreaga compozitie la foc mic….pana  am obtinut un piure cremos.

Am servit apoi muschiuletul umplut cu cartofii cu ciuperci…si cu feliute de rosii bio.

Pentru noi aceasta masa a fost un adevarat festin!

Eu va doresc:Pofta Buna si Pitic Mancacios!

Lasă un răspuns

