Paste din orez cu somon si mazare.

Poate ca titlul acestei retete vi se va parea  usor ciudat,din punct de vedere culinar…aveti insa toata certitudinea ca aceasta mancarica are un gust deosebit si merita sa incercati sa o faceti!

Reteta se preteaza a fi incercata dupa un an si trei -patru luni.

Ingrediente:

-paste Bio spiralate din orez cu adaos de spanac si rosii-gasiti la magazinele Bio;

-un sfert de ceapa mica proaspata,data pe razatoarea cu gauri mici;

-mazare verde de gradina ( eu o aveam la congelator…am pus-o acum 2 luni);

-3 lingurite de smantana cu procent mic de grasime ( 10-12%);

-un varf de cutit de unt ecologic;

-cascaval de tip Mozzarella sau parmezan proaspat razuit-aproximativ 5 grame;

-somon facut la cuptor;

-apa Carla Babywasser;

-ulei de masline extravirgin;

Am pus somonul in cuptor cu apa,legume si ulei de masline .

Mazarea( cam 50 de grame de mazare) am pus-o la fiert separat in putina apa cu marar tocat marunt si 1/2 lingurita de ulei de masline extravirgin;

Intr-o oala separata am pus apa la fiert…am adaugat apoi pastele si le-am lasat aproximativ 5 minute;Am scurs apoi pastele de apa si le-am pus inapoi in cratita.

Cand toate ingredientele necesare au fost gata preparate am pus cateva paste in farfurie peste care am adaugat carnita de somon tocata marunt,ceapa proaspat razuita,mozzarella,mazarea-o parte din ea…si peste toate acestea am adaugat putin unt si smantana,care impreuna cu mozzarella s-au topit usor prin faptul ca toate ingredientele erau calde; am amestecat apoi toata compozitia rezultata in urma amestecului si am servit cald.

Eu va doresc: Pofta Buna si Pitic Mancacios!

Lasă un răspuns

