Impresii de vacanta

Iata-ne intorsi din vacanta,unde am petrecut clipe minunate si momente benefice de relaxare…de care realmente aveam nevoie!

Nu multa lume stie,cel putin dintre cei care nu ma cunosc personal ca orasul meu natal e orasul Sibiu-localitate aflata in inima Ardealului si unde ma reintorc de fiecare data cu  placerea si dorinta de a revedea oamenii si locurile dragi mie.

Anul acesta am avut parte de doua vacante spectaculoase-una in luna iulie…in Muntenegru,unde am admirat muntele si marea deopotriva si una in luna august-in Sibiu,la parintii mei…unde am trait clipe minunate,de poveste.

Nu exista fericire mai mare decat cea pe care o vezi in ochii copilului tau…iar noi,ca si parinti am vazut aceasta fericire in ochii fetitei noastre in ambele vacante….cuvintele nu pot tine locul starilor de profunda exaltare pe care le–am incercat….asa  ca las imaginile sa vorbeasca in numele nostru.

Această prezentare necesită JavaScript.

 

 

Această prezentare necesită JavaScript.

Nu pot sa mai spun decat :Suntem niste parinti fericiti si ii multumim in fiecare zi lui Dumnezeu pentru minunea de copil pe care o avem!

Lasă un răspuns

