Ardei umpluti cu orez si ciuperci si pulpe de pui la aburi.

Azi va propun o noua varianta de pranz ,pe care o puteti gati linistite dupa varsta de un an si jumatate a copilului dvs.

Pentru cei peste un an si trei luni la care se doreste a fi gatita aceasta reteta…ciupercile pot fi inlocuite cu succces de piept de pui dezosat trecut prin masina de tocat carne sau cu morcoviori trecuti prin robot sau dati pe razatoarea cu gauri mari.

Eu am gatit aceasta reteta pentru intreaga familie si astfel va voi da cantitatile pentru 3 persoane,pentru maximum 2 zile.

-8 ardei grasi marime medie;

-orez alb cu bob lung;

-ciuperci tip champignon aproximativ 400 grame;

-o ceapa marime medie;

-2 rosii potrivite;

-8 pulpe de pui;

-o lingurita oregano uscat maruntit;

-sare de Himalaya-un varf de cutit;

-ulei de masline extravirgin;

-cateva fire de telina;

-putina apa Carla Babywasser;

-apa de la fantana pentru aburi;

Ciupercile le-am curatat ,spalat si trecut printr-un robot de bucatarie astfel incat le-am maruntit extrem de fin;

Orezul l-am spalat bine in mai multe ape;

Ceapa am curatat-o,spalat-o si tocat-o marunt;

Intr-o tigaie nonaderenta am pus apoi orezul,ciupercile,ceapa,o lingurita ulei de masline si apa Carla cat sa inglobeze usor compozitia si am dat la foc mic,amestecand continuu timp de 5 minute sau pana cand ingredientele s-au inmuiat usor;

Am spalat apoi ardeii,le-am taiat capacelele si i-am curatat de seminte….si i-am umplut apoi cu amestecul de mai sus;pentru a nu se zdrobi si a iesi compozitia din ardei am pus un strat fin de faina pe post de capac pentru ardei..puteti utiliza linistite faina de orez sau cereale fara lapte inclus si fara gusturi din cerealele pentru bebelusi si copii-pe post de capacele pentru ardei;

Intr-un vas termorezistent am pus ardeii,pe un pat de rosii tocate marunt si cateva fire de telina proaspata si am adaugat apa  cat sa treaca peste ardei; am pus capacul si am dat la cuptorul preincalzit la 180 de grade pentru 45 de minute;

Am facut apoi un amestec din ulei de masline extravirgin,oregano si  putina sare de Himalaya si am trecut prin el pulpele de pui;

Intr-o cratita nonaderenta si termorezistenta am pus apa si am acoperit-o cu capacul intors; pe capacul astfel intors am pus pulpele de pui  si am introdus-o apoi in cuptorul preincalzit pentru 30 de minute,timp in care am intors pulpele de pe o parte pe alta de doua ori.

Am servit-o calda cu ardeii umpluti si putina paine.

Toate legumele pe care le-am folosit au fost de origine Bio.

Eu va doresc:Pofta Buna si Pitic Mancacios!

Lasă un răspuns

