Ciorbita de somon cu legume

Pestele,un aliment usor controverat atunci cand vine vorba de copii:unora le place,altora nu….eu am marele noroc  ca fetita mea il adora si in special somonul;

Pentru ca e vara….e mult mai usor sa gatesc consistent….si in acelasi timp sa ofer caloriile necesare si sanatoase  in modalitate lichidiana:ciorbe,supe….care aduc astfel un plus de hidratare in dieta copilului in acest anotimp extrem de calduros.

Reteta poate fi incercata dupa varsta de 9-10 luni a copilasului…cu mentiunea ca la copilasii sub un anisor nu vet utiliza sare si paine.

Pentru reteta de azi am utilizat:

-o rondea de somon,pe care am spalat-o bine si am pus-o la fiert in putina apa cu ulei de masline,morcovi,putina ceapa ,usturoi-1/2 catel si cateva frunze de rozmarin;

-3 rosii spalate si tocate marunt;

-cateva buchetele sau inflorete de conopida noua;

-o ceapa mica noua ,alba taiata solzisori;

-2 catei de usturoi tocati marunt;

-un morcov mic ,nou ras pe razatoarea cu gauri mari;

-frunze de telina si patrunjel tocate marunt;

-sare de Himalaya-un varf de cutit;

-apa Carla Babywasser;

Am pus toate aceste legume la fiert intr-o oala cu apa si putina sare,asa cum am mentionat mai sus; Cand au fost gata fierte si pestele de asemenea,am ales pestele de oase si am adaugat bucatele mici in ciorbita de legume si am mai lasat la fiert inca 5 minute.

Am servit cald cu iaurt si painica;

Eu va doresc:Pofta Buna si Pitic Mancacios!

Lasă un răspuns

