Ciorbita de rosii cu legume

Aceasta reteta poate fi incercata dupa  varsta de 10-11 luni a copilasului,deoarece contine o combinatie mai mare de legume si totodata pentru ca dupa aceasta varsta vor putea sa si manance mai bine bucatelele de legume fierte.

Pentru aceasta reteta aveti nevoie de:

-3 rosii mai maricele;

-1/2 de conopida mai micuta,noua,fragmentata in buchetele mici;

-1/4 dintr-un dovlecel nou,mare…pe care il veti taia apoi in 1/2 si ii veti scoate samburii…iar o jumatate o veti taia mai marunt si cealalta jumatate o veti da pe razatoarea cu gauri mari;

-2 morcovi mai micuti,noi ,curatati si dati pe razatoarea cu gauri mari;

-un cartof nou curatat,spalat si taiat marunt;

-2 catei de usturoi nou tocati marunt;

-o ceapa mica noua,tocata solzisori;

-cateva fire de marar tocat marunt;

-telina frunze,tocata marunt;

-ulei de masline extravirgin…o lingura;

-un varf de cutit de sare de Himalya ;

-Carla Babywasser;

Se pun ingredientele la fiert,cu exceptia rosiilor si a verdeturilor;

Cand sunt aproape gata se adauga mararul si telina si sucul de la cele 3 rosii ( eu am trecut rosiile prin robotul cu presare la rece si am obtinut pasta si suc de rosii….partea de seminte si coaja fiind compelt eliminate de robotul meu); se mai lasa la fiert inca 5 minute;

Se serveste calda,cu painica( la copilasii sub un anisor nu se va servi cu paine) si carnita tocata marunt…cine doreste,pe care o veti adauga in farfurioara cand serviti.(carnea eu am fiert-o separat);

Puteti adauga la final ,in farfurie putin chimen praf ,lapte matern-10 -15 ml…sau iaurt .

Eu va doresc: Poftaa Buna si Pitic Mancacios!

2 gânduri despre &8222;Ciorbita de rosii cu legume&8221;

  1. abia astept sa-mi aduca matusa lui Fabrizio rosii coapte din gradina ei,voi face ciorbita de rosii…imi place la nebunie..eu nu pun conopida si nici usturoi…ciorbita asta ii place si lui Luca f. mult,e campion la ciorbite de legume🙂

Lasă un răspuns

