Salata de vara cu ficatei

Aceasta reteta se preteaza a fi facuta dupa varsta de 10 -11 luni,daca bebe a gustat deja castraveti,rosii,ceapa verde noua ,usturoi,conopida,cartofi…si nici unul din aceste alimente nu i-au dat tulburari de digestie.

Ingrediente:

-4 cartofi noi fierti in coaja ce se vor decoji si taia in bucati mai mici;

-1/4 conopida fiarta cat mai moale si rupta in buchetele mai mici;

-o rosie mai mare ( la copiii sub un an se curata de samburi si de coaja) tocata bucatele mici;

– 2 castraveti noi mai micuti,curatati de coaja si  taiati maruntel;

-2-3 feliute de ceapa noua taiate marunt;

-1 catel de usturoi nou,mai mare taiat marutel

-1/2 de bucata de ficatel de pui sau gaina fiert si taiat marunt;

-o lingura ulei de masline extravirgin;

-5 -7 grame de cascaval Cacciotta ras pe razatoarea cu gauri mari ( e un cascaval italienesc cu sare in cantitate minima ,neaditivat);pentru copiii sub un an e de preferat insa sa folositi mozzarella Delaco.

-cativa stropi dintr-o lamaie ;

-pentru copilasii peste un anisor se pot folosi si una-doua masline;

Cantitatile sunt mai mari decat portia unui copilas-asta pentru ca eu am facut reteta pentru 3 persoane;ficatelul l-am adaugat insa separat in farfurie,cand am facut portia pentru fetita mea;

Se serveste imediat cand salata este gata…nu se da aceeasi salata de pe o zi pe alta…risc de oxidare a legumelor proaspete.

Eu va doresc: Pofta Buna si Pitic Mancacios!

Lasă un răspuns

