Ciorbita de varza dulce.

Incep prin a mentiona ca aceasta reteta se preteaza a fi facuta dupa varsta de 1 an si 3-4 luni.

Eu am facut aceasta ciorbita pentru intrega familie, motiv pentru care va voi da ingredientele pentru 3 persoane-aproximativ 6 portii de ciorba.

-1/2 varza dulce spalata si taiata fideluta;

-1 ceapa mica taiata solzisori;

-5 fire de marar ,tocate marunt;

-3-4 fire de patrunjel tocate marunt;

-2 morcovi medii tocati bucatele;

-o rosie taiata in bucatele mai micute;

– un varf de cutit de tarhon maruntit;

-o lingurita de praf de chimen(dat fiind faptul ca varza are un caracter usor balonizant);

-sare de Himalaya;

-apa Carla Babywasser- 1,5 litri;

-o lingura de ulei de masline;

Se pun toate ingredientele de mai sus la fiert ,cu exceptia rosiilor,la foc mic;Cand mai sunt 10 minute pana ca ciorba sa fie luata de pe foc, se adauga rosiile maruntite.

Se serveste calda cu o lingurita de smantana degresta sau iaurt si cu painica.

Eu va doresc:Pofta Buna si Pitic Mancacios!

 

 

 

4 gânduri despre &8222;Ciorbita de varza dulce.&8221;

  1. Arata bine ciorbita ta! Si eu trebuie sa fac varza pe care am primit-o!

  2. mi-a venit pofta de ciorbita de varza dulce

Lasă un răspuns

