Painea de casa si branzicile pentru bebelusi si copilasi.

Pentru ca azi am facut din nou paine de casa,nu m-am putut abtine in a va impartasi macar vizual rezultatul obtinut.

Reteta nu o mai adaug deoarece o aveti deja pe blogul meu;Pot spune ca azi am utilizat ca proportie: 3/4 faina alba de grau si 1/4 faina integrala.

Asa cum am mai spus si in alte articole,painea va fi utilizata in alimentatia copilului,dupa varsta de un anisor;Sub un an existand riscul intolerantei la gluten-lucru despre care am mai discutat in articolul meu intitulat :Alergenii alimentari;

Pentru ca mi s-a adus la cunostiinta ca au existat nelamuriri in privinta branzicilor pe care le dam copilasului cu varsta sub un an, vin sa elucidez aceste nelamuriri ale dvs.:

Sub un an:

-Branza de vaci degresata,  facuta in casa sau cumparata de la magazin;

-Mozzarella Delaco Fresco-singura varianta de cascaval fara sare existenta la noi pe piata; Variantele de Mozzarella italienesti, gen :Galbani si Santa Lucia…nu vor fi utilizate sub un anisor,datorita continutului in sare al produsului;

-Urda dulce de vaca;

Dupa varsta de un anisor:

-Branza de vaci degresata dar si branza de vaci putin mai grasa;

-Mozzarella sub orice varianta,dar daca utilizati cea cu continut de sare nu veti mai adauga sare suplimentar in mancarici;

-Parmezan gen Parmigiano Reggiano si nu Gran Pandano….si utilizat in cantitate mica ; mancaricile facute, fara sare suplimentara adaugata.

-Cas si urda dulce de vaca;

-Ricotta -dar nu foarte des si de preferinta preparata termic,adica adaugata in diverse mancaruri facute la cuptor;

-Feta-extrem de rar si atunci cand va fi utilizata se va lasa 2-3 zile in apa,la desarat;

-Telemea de vaca nesarata;

Toate branzicile cu sare vor putea fi mancate intr-o cantitate putin  mai mare dupa varsta de 3 ani;

Eu  va doresc: Pofta Buna  si Pitic Mancacios!

Lasă un răspuns

