Gulie umpluta,la cuptor.

Pentru ca ne aflam in  sezonul in care guliile au aparut pe piata am decis sa incerc aceasta reteta pentru fetita mea;Impactul gustativ a fost unul extrem de pozitiv si recomand astfel aceasta modalitate de a gati guliile ,la copilasul cu varsta peste un anisor.

Ca si ingrediente veti avea nevoie de:

-o gulie potrivita ca marime;

-10-12 boabe de mazare;

-2-3 fire de marar tocate marunt;

-1/2 morcov dat pe razatoarea cu gauri mici;

-2-3 feliute de ceapa verde tocate marunt;

-1/2 lingurita ulei de masline;

-f.putina sare de Himalya;

-un varf de cutit de chimen praf;

-apa,cat sa depaseasca usor gulia;

-o rondea de rosie,cu care veti acoperi gulia;

-1-2 lingurite de iaurt;

Gulia se curata, se spala si se scobeste in mijloc;

Se amesteca mararul cu morcovul,ceapa verde,sarea,chimenul si iaurtul si se umple gulia; Se acopera cu capacelul de rosie ,se pune intr-un vas de iena,se acopera usor cu apa si se da la cuptorul preincalzit la 180 de grade pentru 30 minute.

Se serveste calda cu garnitura de iaurt sau smantana si carnita.

Noi am servit cu somon,iaurt si masline.

Eu va doresc:Pofta Buna si Pitic Mancacios.

2 gânduri despre &8222;Gulie umpluta,la cuptor.&8221;

  1. Am facut si eu gulie umpluta, dar era mai degraba pentru adulti si ne-a placut foarte mult. E mult mai interesanta decat o banala supa!

Lasă un răspuns

