Desert cu orez brun si fructe.

Pentru ca ieri va vorbeam despre beneficiile orezului brun,azi a venit randul sa va prezint o reteta cu acest produs;

Reteta reprezinta un desert, sau mai bine zis -masa de fructe cu cereale a fetitei mele,care de altfel e nelipsita, in fiecare zi imbracand insa alte forme si gusturi.

Pentru aceasta reteta aveti nevoie de:

-2 mere mai mari;

-4 caise deshidratate,pe care le-am pus la hidratat in putina apa,pe pervazul interior al ferestrei mele de la bucatarie,in asa fel incat sa fie si luminate de soare -ajuta ca hidratarea sa se faca mai repede- daca nu aveti plasa la geam ,riscati sa hraniti pasarelele si atunci e mai bine sa le puneti in bucatarie,fara a le expune la soare-si le-am lasat acolo pentru 2 ore;

-1/2 de banana bine coapta;

-5 linguri  de orez brun,pe care le-am pus la fiert in apa Carla babywasser;

-un praf de scortisoara si nucsoara macinata;

Cand orezul a fost gata fiert,am scurs apa si l-am lasat sa se raceasca putin;

In recipientul blenderului am pus orezul fiert,caisele pe care le-am scos din apa si le-am taiat mai marunt,banana taiata in bucati si sucul de la cele 2 mere-pe care l-am obtinut in robotul meu cu presare la rece;

Am pus apoi toata compozitia intr-un castronel si am adaugat scortisoara si nucsoara macinata si am amestecat usor;

Daca copilasului dvs. nu ii plac caisele,puteti incerca sa puneti stafide.

Eu va doresc:Pofta Buna si Pitic Mancacios!

Lasă un răspuns

