Budinca de gris vanilat cu scortisoara si stafide.

La baza unei alimentatii sanatoase si a longevitatii stau urmatoarele alimente: legumele si fructele proaspete,cerealele si pestele.( Studiul China).

Tinand cont de acest aspect-aceste alimente construiesc baza piramidei diversificarii copilului;

Din aceasta piramida ,am ales azi :cerealele;

Aceasta reteta poate fi facuta incepand cu varsta de un anisor…daca  va fi folosit si albusul dintr-un ou;in cazul in care vom utiliza doar galbenusul atunci  ea poate fi folosita incepand cu varsta de 8-9 luni;

Ingrediente:

– un ou ecologic;

– 1-2 lingurite de fructoza (am utilizat ca masuri linguritele de bebelus si nu cele de adult);

-4 lingurite de unt Bio  sau unt Ecologic La Dorna,cu 82% grasime;

-cateva stafide taiate in doua;

-un praf de scortisoara;

– gris de la Humana:Vanille-Bourbon.

-250 de ml apa Carla Babywasser;

Am preparat grisul  cu apa  Carla Babywasser  fierbinte,incalzita in incalzitorul de bebe si cu 16 masuri de gris-important e ca grisul sa arate ca un gris de administrat cu lingurita si nu ca unul lichid;am lasat apoi grisul la racit;

Intr-un castron am batut cu mixerul galbenusul cu cele doua lingurite de fructoza si cu cele 4 de unt,pana am obtinut consistenta unei creme;

Separat am batut albusul spuma;

Cand grisul s-a racit am adaugat  crema de galbenus si spuma de albus si  am amestecat intreaga compozitie pana la omogenizare;

Deasupra am pus stafidele taiate marunt si praful de scortisoara;

Intreaga compozitie am pus-o intr-un bol de iena,iar bolul l-am pus intr-un vas de iena cu apa si am bagat astfel totul in cuptorul preincalzit in prealabil-unde am lasat sa se faca practic pe Bain-Marie( baie de aburi) timp de 45 de minute;

Am servit jumatate din compozitie calda,ca desert;

Acest fel de budinca poate fi folosit si pe post de mic -dejun dimineata,cald sau rece-la temeperatura camerei;

Pentru copilasii care nu iubesc stafidele-puteti sa nu le folositi…sau puteti folosi caise sau piersici confiate-daca bebe le-a gustat in prealabil si crude si nu ii dau tulburari de digestie.

Eu va doresc: Pofta Buna si Pitic Mancacios!

3 gânduri despre &8222;Budinca de gris vanilat cu scortisoara si stafide.&8221;

Lasă un răspuns

