7 mini papanasi pentru bebelusi si copilasi:)

Am intitulat reteta mea astfel,deoarece am folosit ingrediente pentru a face 7 papanasi,asta insemnand aproximativ 2 portii de bebelus sub un an si una sau doua portii pentru copilasii peste un an-functie de cat de mancacios este piticul dvs. si de masa la care serviti acest fel de mancare(daca il serviti ca gustare-evident ii veti da mai putini,daca vorbim de o masa principala pot fi mancati intre 5-7 papanasi)!

Am folosit urmatoarele ingrediente:

-6 masuri  Humana Milchbrei Gries Bourbon-Vanille;

-3 lingurite si jumatate de branzica de vaci mai grasa;

-un galbenus de ou;

-7-8 stafide maruntite extrem de fin ( doar pentru cei cu varsta peste un an…..sub un an,fara stafide)

-1 lingurita de sirop de agave (la copilasii cu varsta peste un an…sau puteti sa nu puneti nimic dulce,grisul are un oarecare iz dulceag avand lapte praf inclus);

-scortisoara macinata -f.f.putina si doar optional-eu nu am pus de data asta,punand pentru prima oara stafide in compozitie fetitei mele si vrand sa fac testul tolerantei si sa vad daca ii plac; spre fericirea mea,fetitei mele i-au placut si nu a avut nici un fel de problema de la ele;

-apa Carla  Babywasser ( sau orice tip de apa plata recomandata pentru hrana bebelusilor si copiilor );

Am pus apa la fiert si in acelasi timp am mixat ingredientele mai sus mentionate si am modelat apoi cu mainile mingiute din compozitia obtinuta.

In momentul in care apa a inceput sa fiarba am adaugat in ea cele 7 mingiute si am lasat sa fiarba pana s-au ridicat toate mingiutele -papanasii, la suprafata; I-am scos apoi cu o lingura cu gauri-pentru a nu lasa apa in recipientul in care i-am pus spre a fi mancati de fetita mea.

Pot fi serviti ca desert sau la una dintre mesele principale, fiind suficient de calorici.

Au un gust deosebit,sunt foarte pufosi-eu personal fac asa ceva si pentru noi dar utilizand gris obisnuit ,dar bio si  sirop de agave !

Eu va doresc: Pofta Buna si Pitic Mancacios!

Lasă un răspuns

