Supa crema de legume

Supa crema de legume este extrem de satioasa si daca este consumata cu painica si putin iaurtel,poate constitui o masa atractiva si bogat calorica, chiar si pentru cei mai mofturosi dintre pitici.

Pentru aceasta supica  eu am folosit:

-2 baby dovlecei,pe care i-am curatat in prealabil de partea cu seminte;

-1 rosie pe care am taiat-o in 4 si i-am scos cu o lingurita semintele(e indicat  sa scoateti semintele,mai ales daca dati acet fel de supica la un copilas sub 1 anisor,dar chiar si peste 1 anisor e bine sa fim precaute,mai ales daca avem un copilas care nu a papat pana acum rosii-rosia este un aliment extrem de alergen-chiar si fiert);

-2 cartofi mai mari;

-1 morcov mare;

-cateva frunze de patrunjel si de telina.

Se pun toate legumele la fiert in apa cu putin ulei de masline…si sare optional(pentru cei care au peste un anisor),-eu nu am pus sare deoarece am utilizat apoi o parte din legume la un piure cu paste si parmezan….si nu vroiam sa cresc cantitatea de sare din mancarea copilului meu.

Cand sunt aproape fierte se adauga si cateva buchetele de brocoli si se mai lasa la fiert inca 10-15 minute maxim!

Eu am scos apoi un cartof si jumatate ,rosia si 3/4 din morcov din compozitia supei;

Am facut apoi un piure la blender din restul de cartof-1/2;1/4morcov,cei 2 baby dovlecei ,brocoli si veredeata  din supa;

Am adaugat apoi piure-ul in supa,amestecand continuu,la foc mic;

Am adaugat si 40 de ml lapte de mama(optional)-daca nu mai aveti ,folositi lapte formula, si cateva seminte de chimen(dat fiind faptul ca se stie ca dovleceii si brocoli-ul sunt legume usor balonizante);

Am mai lasat la fiert aproximativ 5 minute amestecand continuu!

Se serveste cald cu crutoane de paine prajita(eu am prajit painica in prajitor si am facut apoi forme in ea pe care le-am adaugat in farfuria cu supa) si iaurt!

Va doresc:Pofta Buna si Pitic Mancacios!

Lasă un răspuns

