Sos de ceapa verde cu patrunjel si marar.

Sosul de ceapa verde poate constitui o buna garnitura langa piureurile cu carnita.

Ceea ce va propun eu azi este practic un mix -in sensul ca acest sos va ingloba in el si putina carnita:).

Astfel:

Intr-o craticioara puneti putin ulei de masline ; tocati putin din partea verde de la o ceapa verde,putin marar si patrunjel maruntit si adaugati-le in oala,peste care veti pune un polonic si jumatate dintr-o cirobita de legume sau de legume si carne pe care o aveti proaspat facuta in casa,pentru bebe;

Lasa-ti intreaga compozitie sa dea intr-un mic clocot, dupa care adaugati carnita tocata maruntel (eu am pus carnita de vita)-care in prealabil a fiert deja in cel putin doua ape;

Adaugati 20 de ml de lapte de mama sau lapte formula -pentru copiii pana la doi anisori; la cei peste 3 anisori-lapte de vaca delactozat; Turnati in ploaie amestecand faina de orez Bio,din cerealale fara lapte inclus pentru bebelusi si copii mici-pana la usoara ingrosare a compozitiei; (pentru copilasii peste 3 ani ,puteti folosi o faina integrala Bio);

Stingeti apoi focul si adaugati 2 lingurite de iaurt si amestecati(iaurtul va da un gust usor acrisor compozitiei)…..-puteti face acest sos si fara adaugarea de iaurt,daca puiutului nu ii place gustul acrisor.

Serviti cald,alaturi de un piure de legume, si cu painica;

Eu am servit acest fel fetitei mele impreuna cu Piure-ul de Brocoli cu legume gratinate la cuptor!

Va doresc : Pofta buna si Pitic Mancacios!

Lasă un răspuns

